Friday, June 24, 2011

.: Rindu ! :.

Assalamualaikum..

Hai. Apa khabar semua ? :). Seperti sudah sekian lama ak x update blog ak ini, tetapi sebenarnya baru beberapa hari ak x update blog, huhu. Malam ni, ak hendak luahkan serba sedikit perasaan ak saat ni. Ak sedang mengalami masalah yang semua orang mengalaminya jika berada di tempat ak, hehe. Ak sedang merindui seseorang. MY LUV ! Akhir-akhir ini, kami sering ketemu. Seronok dan bahagia sangat ak rasakan. Macam dalam mimpi je, hehe. Ak dilayan seperti seorang puteri dan adakala seperti budak kecil ketika ak bersamanya. So sweet ! I like this moments so much and never forget forever ! 
Bagiku dia cukup istimewa. Dia seorang yang baik. Ak selalu berharap dia akan menjadi milik ak pada suatu hari nanti. InsyaAllah. Amin. Kami mempunyai cita-cita dan impian yang tinggi untuk masa akan datang. Ak akan selalu berdoa dan berdoa semoga Tuhan memanjangkan umur kami dan menjodohkan kami suatu hari nanti, InsyaAllah, Amin. :). Di saat ak merindui dirinya, akan ak kenang segala kenangan kami bersama sepanjang setahun lebih kami bersama. Kadang-kala jika mengingat saat-saat itu, semua keresahan dan kesedihan yang ku alami dapat dipulihkan. Alhamdulillah. Ak berasa seolah-olah ak lah seorang gadis yang benar-benar bahagia di dunia ini pada saat ini. ^_*. 
Bukan itu sahaja, malahan ak berasa seolah-olah ak jatuh cinta pada setiap masa dengannya. Walaupun dia sibuk bekerja, namun, dia tidak pernah tidak menghubungi ak walaupun satu hari. Terasa ini sungguh dicintai dan disayangi oleh seseorang yang tulus dalam hubungan kami. Satu pintaku agar kami akan selalu gembira dan mengecapi kebahagiaan bersama buat selama-lamanya di samping orang tua kami merestui hubungan kami berdua, InsyaAllah. Amin.

" Ya Allah, ak bermohon kepadaMu, jika dia benar-benar jodohku, panjangkanlah hubungan kami dan peliharakanlah kami dari melakukan perkara-perkara yang dilarangMu serta dekatkan diri kami ke jalan yang diredhaiMu "  
Amin ya rabbalalamin. :)

 I U

terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)