Tuesday, July 12, 2011

.: Never Die :.

Asssalamualaikum semua..

Hai..apa khabar readers ku yang ku sayangi sekalian ?. Diharapkan semuanya sihat alhamdulillah. :). Syukur alhamdulillah kerna ak diberi kesihatan yang baik lagi hari ini. Semoga berpanjangan InsyaAllah. :). 
Rindu ! Rindu ! Rindu ! Itu sahaja yang boleh ak gambarkan perasaan ak buat kawan-kawanku yang jauh di mata, namun dekat di hati. :). Diharapkan semunya berada dalam keadaan baik dan diredhai Allah Subhanallah, InsyaAllah. :). Cuti panjang kali ini, ramai antara kami mengambil kesempatan dan peluang dengan bekerja dan meluangkan masa bersama keluarga yang tersayang. :) Begitu juga dengan diriku ini. :) 
Kawan-kawanku di UPSI, hanya beberapa orang sahaja yang ak hubungi itu pun kami jarang sangat bersms apatah lagi berbual di telefon. Masing-masing sibuk. Sepanjang hari bekerja, malam pula mereka lebih suka memilih untuk berehat sambil melakukan perkara yang disukai mereka. :). Apa-apa pun diharapkan mereka tidak melupakan ak. :). 
Kawan-kawan sejati ak di kampung juga sangat sibuk melakukan hal masing-masing. Ada yang pergi melancong ke luar negara, ada yang menyiapkan report, menjalani praktikal dan ada juga yang telah jadi seorang guru yang bagus ! :). Syabas for you all ! Always remember you all in whereever i go. :). Diharapkan satu masa nanti, kami bersemua dapat berkumpul dan saling bergurau senda sesama kami, InsyaAllah. :)
Bukan itu sahaja, malahan kawan ku yang kini sibuk dengan satu program yang berada di UMK juga selalu ak merindui dan menyanyanginya, Kepada tuhan sahaja ak boleh bermohon dan berdoa agar hubungan kami selalu dalam keredahaan Illahi dan berpanjangan buat selama-lamanya. :) Diharapkan semua kawan-kawanku yang ku sayangi tidak akan melupakan persahabatan ini buat selama-lamanya. :) 
Tanpa mereka semua, mungkin ak tidak dapat hidup bahagia dan ceria seperti ini. Ak selalu doakan kamu semua sihat walafiat bersama orang yang tersayang disamping memohon agar dipanjangkan hubungan persahabatan ini buat selama-lamanya. Persahabatan tidak dapat dibeli dengan wang ringgit dan bukan semua persahabatan itu ikhlas dan berpanjangan. :). Tapi, dengan kamu semua, ku harapkan semuanya berpanjangan. InsyaAllah. :). 



terima kasih kerana sudi membaca

4 00 ♥ menerima kasih ♥:

Nura Mira... said...

Da swEet Blue..=)

aina said...

hehe..cOmey kn ? haha..cm ak..kahkahkah..:P

Nura Mira... said...

kahkahkahkahkah !!!! tuih2 =b

aina said...

haha..jelez ka ? haha..:P

Post a Comment

komen yep ! :)