Friday, September 9, 2011

.: semalam pasti akan ku kenang :.

iii ! selamat hari raya readers ! lama betul x update blog ! bz sangat akhir-akhir ni, hehe. raya sakan katakan, huhu. tapi duit raya sikit juga yang dapat, sob sob sob.

apa-apa pun, syukur alhamdulillah. :). sebenarnya ak berasa bertuah sangat-sangat dan bahagia teramat sangat. sebab dapat menghabiskan masa dengan yang TERSAYANG seharian semalam. suka sangat taw !
bila dilayan seperti seorang puteri, sesiapa pun akan berasa sungguh bahagia dan paling bertuah di dunia ini. kami menghabiskan masa bersama dengan windows shopping di MESRA MALL bersama dua orang kawan ku yang lain. seronok sangat-sangat ! ^_^

kadang-kala ak dilayan macam budak kecik. segala kemahuan dan ragam ak dituruti. yang paling syok juga dapat juga kami makan CLASSIC CHOC di SECRET RECIPE ! syukur sangat-sangat ! alhamdulillah kepada yang Maha Esa kerna ak diberi peluang berasa nikmatMu. mekasih juga untuk yang TERSAYANG kerna banyak menghabiskan duit, tenaga, masa bersama ku semalam ! :)

kenangan yang kita bina sebelum kita meneruskan sisa-sisa perjuangan kita akan tetap ku kenang sampai bila-bila, InsyaAllah, Amin.bukan itu sahaja, doa orang-orang sekeliling kita yang banyak mendoakan jodoh kita dan kebahagiaan kita, akan ketemu suatu hari nanti, InsyaAllah, Amin. 4 taun lagi akan ku tunggu bersama kamu, InsyaAllah, Amin.


sein aina

terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)