Wednesday, September 21, 2011

.: (T_____T) :.

sedih ! sedih ! sedih sangat-sangat ! kenapa lar hidupku diuji begini hari ini ? pagi-pagi tadi, mak mesej, bagitahu atok sedara ku sudah kembali ke rahmatullah. atok sedara yang ku selalu bergurau senda telah meninggalkan kami semua. #nangis kuat-kuat#. sekejap tadi, yang tersayang mesej guna handphone kawan cakap handphone hancur ! waaarrgghhh ! sedih sangaaaaattt ! #lap air mata n hingus#. sebabnya handphonenya terjatuh. #macam nak gila rasa nak jerit#. 

sudahlar x dapat balik kampung sebab ada kelas dan x sempat tengok jenazah. tambah pula dengan problem yang tercinta yang sudah lar susah berhubung apatah lagi berjumpa. dugaan, dugaan. sesungguhnya keredhaan dan kesabaran yang boleh mengatasi semua ini. tidak sanggup untuk membuat kerja lain sebab x de mud sudah ! mata pun semakin bengkak............

apa yang perlu ak buat hanyalah doa kepada Ilahi untuk tabahkan diri ini dan dirinya dalam menempuh dugaan dan ujian ini dengan sebaik-baiknya. diharapkan dan berdoa agar semua ini ada hikmahNya, InsyaAllah. Amin.




(T_____________T)

terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)