Sunday, February 19, 2012

.: senior +++ :.

hai ! selamat petang ! 
esok dah stat sem baharu. malam ni dah mula gerak ke Perak. malasnya mahu ke sana !- menangis - tapi, apakan daya,ak terpaksa juga ke sana demi masa depan dan harapan mak ayah ak. 
sem depan, ak dah sem 6 dah. sem 7 mulai praktikal. memohon dan berharap agar dapat praktikal di sekolah lama ak. teringin sangat mengajar di situ lagi. InsyaAllah, Amin. kawan-kawan dah sampai, ak pulak masih menghabiskan sisa-sisa cuti ku di kampung, urrgghhh ! x sukanya ke sana !  
bila kat sana, mesti susah nak cuti dan balik. tu yang tak suka sangat-sangat. mesti tensen yang amat belajar yang semakin lama semakin susah dan membinggungkan. memang bukan senang dan mudah untuk menjadi seorang guru pada masa kelak. 
berharapkan dan terus berdoa agar sem 6 terus memberi kejayaan yang baik untuk diri ini dan juga kawan-kawan, InsyaAllah, Amin. walaupun berat untu meninggalkan bumi Terengganu tercinta, tapi perlu ak kuatkan semangat dan azam agar ak boleh berjaya dan terus belajar dengan baik di sana. InsyaAllah, Amin.

: usaha tangga kejayaan :
#semogakejayaanakanterusmenjadimilikkulagi,amin#

terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)