Tuesday, December 18, 2012

.: bukan yang terbaik :.

selamat pagi chinta ! : )

tetiba rasa mahu mengupdate blog sebelum bekpes nim. terasa seperti hilang sabar, jadi, luah la disini untuk lebih tenang. lebih bahagia dan rasa selesa. x salah kan , sahabat ? : )

sukar untuk menerima kehadiran seseorang baharu dalam hidup, tidak kira seorang berharga a.k.a seorang kekasih mahupun seorang sahabat kan ? : ) mungkin cara kita berbeza sayang. sebab aku memang susah menerima seseorang yang belum ku kenali secara terperinci sebagai yang teristimewa dalam hidup. :)  dulu, kau ku anggap sebagai seorang "sahabat yang terbaik" kerna apa-apa masalah ak akan berkongsi dengan kamu.  tapi keadaan ini sudah berubah. berubah kerna aku x sanggup lagi menjadi yang terbaik untuk kamu. sebab apa ? kamu sendiri ada jawapannya.

maaflah kalau kamu yang baca post ni, kamu terasa dengan kata-kataku. tapi ini akan membuatkan kamu rasa tenang bersama dengan yang baharu. dengan yang boleh mengembirakan hati kamu, sahabat. : ) ak selalu doakan yang terbaik untuk kamu berdua. ak rela mengundur diri daripada ak disakiti. cewwaahh ~ ayat x boleh blaarrh ! : p. sori sekali lagi jika hubungan persahabatan kita kian pudar sedikit demi sedikit. tapi, tidak bermakna ak "MEMUTUSKAN" persahabatan ini. ak memberi peluang kau bersama yang terbaik. : )

walaupun kadang-kala terpaksa "MENIPU SUNAT" kepada kamu, tapi inilah jalan yang boleh membuatkan kamu, ak dan dia terluka. memang benar kata-kata orang dahulu b____________, ianya sangat tidak sesuai untuk kita. untuk kita semua, bukan diri ku sahaja. mungkin Tuhan menduga kita semua, tapi ak sanggup menjadi yang terakhir untuk kalian. walaupun kau bukan lagi sahabat terhebat ku, tidak mengapa. asalkan ak tidak melukai kalian dan diri ini sendiri. : )


- hikmah ALLAH itu indah-


terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)