Friday, December 7, 2012

ii readers yang aku sayang..

tengah buat apa tu ? assigment ? main game ? mengadap muka buku ? hehe..apa-apa jela kan ? tetiba rasa ingin meluah dalam blog ni..huhu..cedihnya malam ni. hanya Tuhan sahaja tahu perasaan aku sekarang nim..tapi mungkin ada hikmah di sebaliknya kan ? sunyi.. memang sunyi sangat..kenapa time macam ni, x ada sorang pun yang berada di sisi aku ? untuk mendengar segala masalah dan apa yang aku pendamkan ? kenapa ? *crying*

mungkin aku patut luahkan kepadaNya. aku akan rasa tenang. orang cakap, kalau kita ambik air sembahyang (wuduk), kita mengaji, hati kita akan tenang kan ? ye kan ? dan pabila kita x boleh buat keje, kita tidur dan bangun esok, kita akan senyum bermakna kita sudah melupakan masalah semalam dan lebih kuat kan ? iyekan sume ni ? : ) *thinking*..mayb sume ni betul.. so, before i do all things, i wanna say goodnight to all of you and pray for me so that I become happy tomorrow.In Shaa Allah. : )



terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)