Monday, December 19, 2011

.: PERMATA Gathering :.

selamat malam semua ! ^_^
jam hampir menunjukkan jam 1.30 pagi, tapi, mata masih belum boleh ditutup, belum mengantuk. mana x nya, baru lepas tengok cerita hantu dengan roomate ! serraamm siot ! hihi. tapi best. hehe. lagi pulak, petang tadi lama sangat dah tidur sampai mata ni dah x boleh tutup. huhu. mana x nya, hari ini ak spend masa dengan kawan-kawan dan disebabkan terlalu letih, ketiduran sampai maghrib dibuatnya. huhu.
best sangat hari ini, ak dan kawan-kawan ke Teratak River View dalam memeriahkan Permata gathering ! huhu. kami berlima orang bertolak pada awal pagi dan bertolak pulang hampir jam 3 dengan menaiki sebuah kereta. waah ! mencabar giler jalan ke sana dan sangat jauh bagi ak. hampir satu jam untuk kami sampai ke sana. tu pun dah laju dah kawan ak bawak tu, hehe. ramai jugak join aktiviti tersebut, and very happening ! :)
ada beberapa aktiviti yang kami ikuti antaranya kereta api gile, cari gula-gula dalam tepung, water tiubing dan barbeque ! best sangat. walaupun bukan kesemuanya ak join aktiviti tersebut, tapi best sangat sebab ujung minggu di isi dengan aktiviti yang begitu menggembirakan. ^_+. tidak lar ak ni tidur je kat rumah. huhu. ye kan ? :) sebagai kenangan kami, ak ada mengambil beberapa gambar.
walaupun dalam keadaan yang letih, namun ia betul-betul menceriakan ak dan kawan-kawan. diharapkan akan diadakan beberapa aktiviti yang baharu pada masa akan datang. InsyaAllah, Amin. :) 






terima kasih kerana sudi membaca

0 00 ♥ menerima kasih ♥:

Post a Comment

komen yep ! :)