Thursday, February 16, 2012

.: yeppiiieee ! :.

iiii ! selamat petang semua ( :

bersua lagi kita kan ? hehe . sebenarnya ak ingin kongsi sedikit kegembiraan hari ini bersama kawan-kawan ! sweet mooments taw ! ( : hari ini kami berenam yang mana terdiri daripada ak sendiri, ct, sha, muni, ab n ayu keluar bersama berpiknik dan bermain bowling.

tetapi, sayangnya kami x dapat main bersama semuanya disebabkan oleh sha, ct dan muni mempunyai halangan yang tidak dapat dielakkan. hanya ak, ab n ayu sahaja main bowling hari dan kali ini. : (. mulanya kami bercadang untuk bermain sebelum berpiknik, namun, disebabkan tempat tersebut dibooking oleh beberapa buah sekolah, kami terpaksa berpiknik terlebih dahulu.

+ kami berlima, muni yang ambik gambar time ni, hehe +
alhamdulillah, dengan suasana yang nyaman dan menarik disusuli dengan makanan yang dibawa oleh kami memang sedap, menambahkan lagi keseronokan kami dalm dalam berpiknik itu. sebelum makan, sempat kami menangkap gambar bersama untuk dijadikan kenangan bersama. - happy sesangat - makanan tersebut yang terdiri daripada nasi goreng ayam, ayam goreng, hotdog, puding, salad, timun dan air teh yang sangat sedap benar-benar menaikkan selera  ak dan kawan-kawan pada waktu itu.

+ ayu n ak baru nak makan +
sedang enak menjamu selera bersama, tetiba datang seorang akak yang memakai baju hitam yang tertera logo hotfm zoomers memeranjatkan kami dan lantas menyuruh kami ke arah sebuah kereta Myv hitam yang tidak berapa jauh dari situ untuk menjawab beberapa soalan dan mendapat hadiah yang cukup istimewa. alhamdulliah semua daripada kami menjawabnya dan mendapat hadiah. sukanya taw ! ( : paling best hadiah yang ditawarkan adalah sekotak 1 drop perfume, cd Melly dan sabun organic ! hebatkan  ? ( :

+ hadiah ku dapat daripada hotfm zoomers ( : +
alangkah sayangnya, ak hanya mendapat sabun organic itu sahaja, tetapi apa-apa pun, alhamdulillah sangat-sangat. 1 drop perfume dimenangi oleh ct dan cd Melly menjadi milik ayu. waaah ! suka !!! ( : selepas semuanya selesai, ak, ab n ayu pergi main bowling dan ak menjuarai untuk kedua-dua set tersebut ! waaah ! gUmbiiirraaaaanya ! ( : bowling adalah salah satu hobi ak ketika masa lapang. lebih suka menghabiskan masa bersama kawan-kawan di tempat boowling berbanding bershopping. dengan harga yang sangat murah bagiku, menambahkan lagi minat dan peluang untuk ak selalu ke sana. 

+ yesszaa ! ak juara ! ( : +

# p/s : lain kali kita berpiknik lagi ye, kawan-kawan ! #

lots of love : ainangokngeks 

terima kasih kerana sudi membaca

4 00 ♥ menerima kasih ♥:

nadhirah said...

hehe..jelesnya xdpt maen bowling..:P

aina said...

tw x pew..x best awOp n muni x dOp..:(

nadhirah said...

huhu...xpe2..len kli la..insyaAllah..muni kabo ade gop nme ye..hihi

aina said...

Okeh2..alaa..x pe r..dh memg dy g kn?? huhu..:)..cian muni x leh g men..pdhl dy nOp men ugOp..mle r..kb dy neh..:)

Post a Comment

komen yep ! :)